Edit 21.9.

Holly paiskasi jo elokuun lopulla tällaisella tunnustuksella. Mahtoikohan taka-ajatuksena olla pieni vinkki siitä, että passaisi päivittää tätä blogia vähän useammin?  Kiitos Holly!

Tunnustukseen liittyi myös meemi, josta yritin aktiivisesti unohtamalla lintsata, mutta Holly kävi kovistelemassa tuolla kommenttiloodassa. Eli pitää listata viisi asiaa (ei ihmistä), joista pidän:

1. Ristipistot, tietenkin
2. Leipominen
3. Lukeminen
4. Lasillinen tai pari hyvää viiniä
5. Suklaa.

Halukkaat napatkaa meemi mukaanne ja hihkaiskaa kommenttiloodassa, niin tulen lukemaan.

Holly gave me this acknowledgement already in the end of August. I wonder if she had a hidden agenda to get me updating this blog more often?  Thank you Holly!

There was also a small task included with the award which I tried actively forget until Holly gave me a nudge in the comment-box. So here is my list of five things (not persons) I like:

1. X-stitching, of course
2. Baking
3. Reading
4. A glass or two of good wine
5. Chocolate.

Anyone who wants can take this with them and please leave a message in the comments (kommentti) and I will visit your blog.